Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children

Categories Film

Hallo! Da så vi på førpremieren av filmen Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children.

Jeg har lenge gledet meg til å se på filmen. Etter at jeg så traileren for første gang for noen måneder siden, begynte jeg å lese bøkene. Jeg elsket bøkene og gledet meg enda mer på å se på filmen.

For å være helt ærlig så likte jeg ikke filmen. Jeg følte at de fjernet så utrolig mye og prøvde å skvise tre bøker inn i en film! Bøkene hadde mye mer historie, denne filmen ikke så mye. Søsteren min derimot, som ikke har lest bøkene , likte filmen kjempe godt 😀 Smak og behag 😛

Her er i hvertfall traileren for de som ikke har sett det enda 😀

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *