Tokyo Treat og Oyatsubox

Categories Food

Jeg fikk Oyatsubox og Tokyo Treat samtidig i posten for noen dager siden 🙂

Tokyo Treat er akkurat det samme som Oyatsubox bare at man får med én drikke 🙂 Jeg fikk forresten drikke fra begge boksene.

Denne månedens Oyatsubox er i den lille røde boksen.

Jeg fikk en Pokemon figur fra boksen 🙂 Jeg fikk også en banandrikke, som ikke smakte noe godt i det hele tatt! Da jeg var i Japan så kjøpte jeg en banan drikke og likte den heller ikke.  Jeg liker rett og slett ikke banan som drikke. Jeg har enda ikke smakt på noe av de tingene jeg fikk.  Vi skal i hvert fall spise noe av de når vi skal se på kino i morgen 🙂

Noen av de snacksene fra Tokyo treat har jeg smakt før,  som wasabi snacken, den diy godteri, den med koala og den med sjokoladesopp. Resten tenkte jeg også å ta med på kino i morgen 🙂

7 kommentarer

7 thoughts on “Tokyo Treat og Oyatsubox

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *