Alice on Wednesday

Categories Travels

Alice on Wednesday er en butikk i Shinsaibashi i Osaka. Butikken selger Alice in Wonderland produkter. Det meste av det de selger var ulike accessories som hårpynt, ring, øredobber og andre typer smykker.

Butikken er ganske liten og trang. Det er nok derfor de har en køsystem slik at det ikke blir for trang for alle.  Butikken er ganske mørk med unntak av kasseområdet,  for der var det veldig lyst.

Dette er inngangen til Alice on Wednesday. 

Det var så mye jeg ville kjøpe fra butikken, men jeg måtte begrense meg til ting jeg vet jeg kan bruke. Jeg har en dårlig vane med å kjøpe ting som jeg aldri bruker. Da valgte jeg øredobber 🙂

Jeg synes de var kjempe fine 🙂

9 kommentarer

9 thoughts on “Alice on Wednesday

  1. Henriette Celin: Beklager sent svar, var opptatt hele i går 🙁
    Det var så mye fine ting inne 😀 Kunne ønsket jeg kjøpte mer 😀
    Takk :)Synes de var stillige 😀
    ønsker deg en fin søndag <3

  2. REBECCA HOLDER: Beklager sent svar, var opptatt hele i går 🙁

    Døra er så liten som den ser ut 🙂 Skikkelig Alice in Wonderland følelse 😀
    tusen takk 😀 Bruker katten ofte, synes den var stillig 😀

    ønsker deg en fin søndag <3

  3. Marte Hermansen: Beklager sent svar, var opptatt hele i går 🙁

    Veldig artig med slike butikker, vi burde kanskje også ha liknende i Norge 😀

    ønsker deg en fin søndag <3

  4. Tina: Beklager sent svar, var opptatt hele i går 🙁

    Den var en ganske kul butikk 😀 Trodde først at den var en kafé 😛

    ønsker deg en fin søndag <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *