Bursdag og antrekk 🎉💕

Categories Blogg

I dag dro vi til Oslo for å feire bursdagen til lillesøsteren min 🙂

Vi stakk innom Matstreif på Akerbrygge. Mamma var innom her i går og fortalte om smaksprøvene 🙂 Hvem er det som ikke liker gratis mat? Vi dro til et telt som hadde ulike smaksprøver, og jeg tror vi fikk smakt på alt som man kunne få smakt der inne! Alt som vi smakte på var kjempegodt.

Etter det dro vi til Risbolle for å spise middag! Fikk desverre ikke tatt bilder av maten.  Maten var god, men den jeg spiste var mye sterkere enn det jeg trodde. 

Tenkte å dele dagens antrekk i stedet:) Det er noe jeg viser svært sjeldent!

Toppen kjøpte jeg fra en butikk i Harajuku og er fra merket in Field. Skjørtet kjøpte jeg på Nelly.com og er fra Little Mistress. Skoene er Valentino Rockstuds og vesken er fra Louis Vuitton.

Toppen bakfra! Elsker de små stjernene. Gir litt ekstra til den hvite toppen 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “Bursdag og antrekk 🎉💕

  1. Henriette Celin: Jeg sier ikke nei til gratis mat 😀
    Det er alltid koselig å spise ute med familien 😀 Dette er noe vi gjør sjeldent sammen 🙂

    tusen takk, synes den er kjempe fin 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *