The Conjuring 2

Categories Film

Jeg har lenge hatt lyst å se på The Conjuring 2, men timingen var alltid feil. Typen min ville ikke se på den, enten ble det vist for seint, eller så var det siste visning. På onsdag hadde jeg endelig muligheten! Jeg sluttet på jobb kl 14, og inviterte søsteren min 😛 Hun ville heldigvis også se på den.

Vi møttes i Oslo, og så den på Colosseum Kino. Det var veldig mange ledige plasser da, men det er ikke så rart siden det ble vist på Sal 1!

Filmen var ganske skremmende, og jeg må ærlig innrømme at jeg skvatt flere ganger. Det er en film der man vet hva som kommer til å skje, men allikavel så skvetter man. Det er faktisk ganske merkelig at jeg som voksen er redd av skrekkfilmer, når jeg elsket de som barn.

Etter å ha sett filmen, så er jeg fast bestemt på at jeg skal aldri bo i et stort hus.

 

2 kommentarer

2 thoughts on “The Conjuring 2

  1. Huff, kan tenke meg at den var skremmende ja! Har bare sett 1`ern foreløbig, men kunne tenke meg å se denne også.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *