Mandags date

Categories Food

Været i dag var ikke fint i det hele tatt! Liker ikke at det regner 🙁

Startet dagen min med en halvtimes cardio før jeg gikk over til en halvtimes styrketrening.  Kjempe digg følelse! Da jeg var ferdig med treningen så dro jeg hjem og trente yoga. Har lastet appen daily yoga og følger programmene de har der

Etter at jeg var 100% ferdig med all form for trening så jeg på Game of Thrones. For en episode!

Etter det,  dro jeg til byen for å møte venninnen min og hennes venninne.  Venninnen min har jeg ikke møtt siden januar!

Vi møttes først på en vietnamesisk kafé som heter Da Lat.  Der spiste jeg pho og vietnamesisk iskaffe.

Vi var i Da Lat ganske lenge og pratet.     Vietnamesisk mat er ganske god og ikke minst mettende!

Venninnen til venninnen min måtte dra,  så da ble det bare meg og venninnen min.  Vi satte kursen mot Youngstorget før vi fant en kafé.  Der bestillte vi bare te og pratet i flere timer.  Vi hadde ikke møtt hverandre på lenge,  og da er det naturlig at vi måtte prate 😉

Vi ble sultne etter hvert og satte kursen mot Hai Café for å spise. Jeg bestilte friske vårruller og wonton suppe, og de var mer enn nok!

Vi var i Hai Café til stengetiden.  Desverre måtte vi gå hver vår vei,  men vi hadde det koselig allikevel 🙂

Det er forresten veldig skuffende at de ikke har en senere visning av the Conjuring 2 eller av Et halvt år. Siste visning var sånn type 18:30! Vi hadde så lyst å se på kino 🙁

Håper dere har hatt en fin dag 🙂

5 kommentarer

5 thoughts on “Mandags date

  1. Henriette Celin: Takk, veldig deilig følelseå trene 🙂

    Veldig koselig å møte venner man ikke har sett på lenge. i hvertfall siden januar 🙂

    håper du har hatt en fin dag i går, og ønsker deg en fin dag <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *