Laser behandling!

Categories Beauty

I dag tok jeg laser! Hårfjerning med laser i armhulene. Jeg tok det hos Best of You(BOY) nede på Dronning Eufemias gate.

Det er første gangen jeg har tatt laser,  men dette har jeg tenkt på en stund.  Det var perfect timing når Let’s Deal la ut en laserbehandling tilbud i begynnelsen av mai. Det tok lang tid før jeg ble sikker at dette var noe jeg ville prøve.

Det var en litt rar følelse, litt vanskelig å beskrive. Enkelte steder var det veldig varmt i armhulene mine, men jeg tror det er i de områdene der det er mest hår.

Behandlingen tok under en halvtime og jeg kan fortsette med mine daglig aktiviteter 🙂

Får håpe jeg ser resultater 🙂

5 kommentarer

5 thoughts on “Laser behandling!

  1. Henriette Celin: får håpe det også 🙂

    Jeg skal spare til neste behandling dersom jeg bestemmer meg for å ta en ny en.

    Har forresten begynt med yoga gjennom en yoga app på mobilen 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *