En av de beste følelsene :D

Categories School

I dag fikk vi tilbake karakteren på hjemmeeksamenen vi leverte i begynnelsen av mai. Dette er en hjemmeeksamen i PR og det var noe jeg og gruppen min gruet oss til. Tror vi siktet på en C her.

I dag, jeg sier det igjen, så fikk vi tilbake resultatet. Vi fikk A!

Det er helt utrolig! Det er noe jeg ikke forventet i det hele tatt! Kjempe bra følelse å vite at vi gjorde det bra! Det som er bra med A’en er at jeg vet at jeg ikke kommer til å stryke på hjemmeeksamen individuell. Jeg føler at jeg gjorde det så dårlig i individuell hjemmeeksamen at jeg ikke kommer til å få en A eller B, kanskje en C eller D? Jeg vet ikke, det kan jeg la vær å tenke på enn så lenge!

 

10 kommentarer

10 thoughts on “En av de beste følelsene :D

  1. Henriette Celin: det er så utrolig gøy å få A. Gruppen min synes det er helt utrolig! I morgen skal det feires 🙂

    Ønsker deg en god dag <33

  2. Den lille Pandaen c:: Det er verdt å bruke tiden på da 😛 GoT er en av de beste seriene noen sinne!

    Lykke til med hjemmeeksamen <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *