Canmake Tokyo

Categories Beauty

Jeg pynter på meg sjeldent og ikke minst så har jeg ofte korte negler. Har latt neglene mine vokse i det siste,  og jeg må bare si at fingrene mine ser feminine ut.  Vanligvis så ser fingrene mine tjukke ut haha.

I dag bestemte jeg meg for å pynte neglene mine og da valgte jeg å bruke neglelakken som jeg kjøpte i Japan. 

Neglelakken kom forresten med en topcoat, noe som er en bonus. Neglelakken er i fargen nude.  Liker fargen veldig godt,  det jeg ikke liker derimot er påføringsbørsten.  Børsten var ikke fin i det hele tatt, når jeg påførte det på neglene mine så var det stripete.  Da jeg påførte topcoaten derimot ble disse stripene borte.

Er litt småforelska i fargen og synes neglene mine ble fine 🙂  må bare beklage at neglene mine ikke er fikset ordentlig 🙂

3 kommentarer

3 thoughts on “Canmake Tokyo

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *