Ben & Jerry’s

Categories Food

I dag har det vært så utrolig varmt at det var utrolig fristende å spise is!

Jeg hadde egentlig lyst på Funky Frozen Yoghurt siden det er halvpris i dag, men jeg følte ikke helt for det. Det ble en tur til Ben & Jerry’s! Typen ville ha det 😛

Vi bestillte Caramel Chew Chew og Cookie Dough, de er vel de smakene som vi bestiller hele tiden. Vi betalte 55kroner for to scoops og delte selvfølgelig på isen 🙂 Man ser desverre ikke på bildet at det er to forskjellig is.

Is fra Ben & Jerry’s er så utrolig godt!  Hva er din favorittsmak?

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Ben & Jerry’s

  1. For å være erlig har jeg kun vært der en gang, dessverre.Det blir nok noen flere turer om været fortsetter slik 😉
    Forøvrig liker jeg veldig godt vanille, skjokolade og jordbær men ikke sammen tror jeg 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *