Starte dagen riktig!

Categories Trening

I dag er har jeg en lang dag foran meg. Jeg slutter kl 00:30 på jobb i dag, og jeg har vært oppe siden kl 08!

Jeg trente armer med gruppen min og det var faktisk ganske deilig. Det var nesten fullt hus der hvor jeg trente og vi er blitt tre jenter som trener deg nå.

Etter treningen kjørte jeg til Østerås for å parkere bilen der.  Det er buss for tog til Asker (tror jeg) så da er det like greit å kjøre bil.

Er forresten på dag 4 av kostholdsplanen.  Det har gått bra så langt.  Jeg har ikke noe cravings og er ofte ganske mett etter hver måltid.  Her er dagens lunsj. Pasta med torsk og pesto og vannmelon. Det mangler smak,  men der er fordi jeg ikke er så flink til å krydre eller lage saus. Det funker,  det smakte greit.  Vannmelon er også noe av det beste jeg vet om.  Så utrolig god med vannmelon 💕

Ønsker dere en riktig god helg 😄

7 kommentarer

7 thoughts on “Starte dagen riktig!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *