Treningsfail eller?

Categories Trening

Jeg ble nettopp ferdig med treningen,  og jeg er så støl i rumpa.  Jeg er støl på grunn av gårsdagens leg day, men jeg føler det mye mer på grunn av Cardio Step.  Så sliten og støl.

Jo, så jeg booket meg på en cardio step time kl 17.  Da det nærmet seg halv så begynte jeg å lure på hvorfor vi drev fortsatt på og ikke skulle begynne med nedtrapping. Vanligvis så nedtrapper man når klokka er 17:25, men ikke denne gangen. Det var fortsatt full action 17:35, så jeg måtte spørre sidemannen om det var en halvtimes cardio time. Det var tydeligvis ikke det,  jeg klarte å booke meg på en times cardio 🙁

En time med cardio step var ganske slitsomt.  Mot slutten så klarte ikke jeg å henge med,  men det er vel også fordi jeg kunne ikke se instruktøren så godt siden det var en stor stolpe og mange folk foran meg.  Har også lagt merke til at når instruktørene sier det er siste sang/øvelse så er det oftest ikke det.  Det er ofte 2 sanger til.

Da timen var ferdig gikk jeg over til treningsplanen min og trente armer.  Jeg liker ikke å trene alene.  For det første er det ingen som spotter meg,  og for det andre så er jeg utrolig klein når det kommer til treningsapparater.  Det gikk heldigvis greit, jeg overlevde!

Kanskje litt dumt at jeg trente armer i dag,  skal nemlig gjøre det i morgen også. 

Nå er jeg på vei hjem.  Det blir deilig å få hvilt og ikke minst spist middag 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “Treningsfail eller?

  1. Henriette Celin: Kjipt fordi jeg hadde egentlig en avtale, men det ordnet seg 😉 Følte faktisk at motivasjonen min gikk litt ned da jeg fant ut at det var en time!

    Måtte holde ut, turte ikke å gå ut før timen var ferdig 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *