9 dager igjen

Categories School

I dag er det 9 dager igjen til vi skal levere inn hjemmeeksamen. Om 10 dager så er vi også ferdig med semesterets siste forelesning.  Så fort tiden flyr!

Jeg og gruppen min er ikke halvveis en gang,  så jeg gruer meg skikkelig.  Vi krysser fingrene for at vi blir ferdig med eksamen noen dager før innleveringen.  Selv om vi ikke er halvveis med skrivingen,  så har vi kommet godt i gang.  Vi er heldigvis snart ferdig med del 1 av eksamensoppgaven.  Det som er vanskelig er nok del 2,  der vi skal skrive en PR-strategi. Å skrive en PR-strategi er ikke lett i det hele tatt. Jeg håper allikevel at vi vil klare å skrive en bra startegi.

Frem til 12.mai, vil vi jobbe intensivt som igjen vil bety at dagene mine blir hektisk framover.

3 kommentarer

3 thoughts on “9 dager igjen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *