Adele

Categories Blogg

Ett ord som beskriver Adele konserten = FANTASTISK!!!

Fra start til slutt så hadde jeg gåsehud,  så fantastisk bra var hun. 

Stemmen hennes er som det er når dere hører henne på radioen,  Spotify eller hvor en man hører sangene hennes.  Hun er også utrolig morsom,  veldig hyggelig mot fansen og ikke minst utrolig jordnær.  Latteren hennes er også ganske så gøy å høre på.

Mot slutten av konserten fikk vi lov til å gå nærme scenen,  noe som jeg gjorde og det var helt fantastisk å se henne så nært.  Jeg har kun brukt mobilen min for å ta bilder, så kvaliteten på bildene er ikke så bra.  Jeg er uansett fornøyd og synes konserten var verdt det.

Forresten jeg så Erna Solberg der også 🙂

Spillelisten hennes er:
1. Hello
2. Hometown Glory
3. One and Only
4. Rumour Has It
5. Water Under the Bridge
6. I Miss You
7. Skyfall
8. Million Years Ago
9. Don’t You Remember
10. Send My Love ( to your new lover)
11. Make You Feel My Love
12. Sweetest Devotion
13. Chasing Pavements
14. Someone Like You
15. Set Fire To The Rain
16. All I Ask
17. When We Were Young
18. Rolling in the Deep

16 kommentarer

16 thoughts on “Adele

  1. Leah Renèe: Hun er veldig dyktig ja, og personligheten hennes er bare helt fantastisk! Hver gang hun snakket så fikk hun hele salen til å le 😀

  2. Åå så heldig du er som var på konserten. Vi prøvde å få tak i biletter, men selv om vi satt på nettsiden da de ble lagt ut fikk vi ikke tak i. Virket som en helt fantastisk konsert !!

  3. REBECCA HOLDER: Jeg satt også og ventet på nettsiden og kom ikke inn før en time etter å ha stått i kø. Jeg fikk heldigvis tips fra en klassekamerat at DNB hadde lagt ut billetter til salgs og der fikk jeg tak i to. De to billettene jeg fikk tak i der var ikke ved siden av hverandre 🙁 Fikk kjøpt to fra Adele sin konsert som var ved siden av hverandre, men de var ganske langt bak.

    Det var en fantastisk konsert. Hun var jo veldig morsom og veldig flink. Krysser fingrene at hun skal holde konsert i Norge igjen.

    <33

  4. Så utrolig heldig du var! Åhhh, skjønner godt at dette var en opplevelse! Vi håpet også å komme oss dit og få billetter, men vi var ikke så heldige med det :/ Hehe, men håper det kommer flere anledninger 🙂

  5. Waoa: Så kjipt at dere ikke fikk tak i billetter. De la ut billetter en halvtime eller en time før konsertstart, noe som er også ganske kjipt 🙁

    Jeg håper også at hun kommer tilbake til Norge snart, og at andre får også oppleve konserten hennes <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *