Igjen?

Categories Film

I går møtte jeg en venninne.  Vi hadde ikke sett hverandre på lenge pga vi har vært så opptatte med hver vår ting. 
Vi gikk rundt Oslo og snakket masse og oppdaterte hver andre.  Det var så innmari koselig. Etter hvert ble vi sultne og bestemmte oss for å spise på Jensens Bøfhus nede ved Oslo City. 
Maten var ganske billig,  tenk deg 99kroner for ribs. Jeg synes maten var god,  men det er nok fordi jeg er glad i ribs :p
Etter hvert møtte vi typen min.  De kjenner hverandre fra før, men har ikke møtt hverandre på lenge,  tja kanskje 3år? Haha.
Det var gøy,  jeg trodde det skulle bli litt kleint, men det ble det ikke.
Venninnen min hadde enda ikke sett på Deadpool,  så jeg inviterte henne selv om jeg har sett på den tidligere.  Hun ville ikke se den bak ryggen til typen hennes så vi inviterte han også.  Vi møtte typen hennes etter jobb og dro til Ringen Kino.
Vi kjøpte billetter,  og spiste litt mat og drakk te siden vi hadde en halvtime til øvers.
Filmen er like bra som jeg så den aller første gang.  Jeg la merke til ting jeg ikke gjorde første gangen jeg så filmen.  Litt gøy med sånne easter eggs i film. 
Jeg må innrømme at jeg sovna noen få minutter.  Jeg hadde nemlig linser på meg,  og øynene blir litt tørre og da blir jeg trøtt.
Både venninnen min og typen hennes likte filmen.  Jeg likte den fremdeles,  og kunne kanskje tenkt meg å se på den igjen :p

Ringen Kino har forresten en kul pepperkake Darth Vader.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *