Hektisk uke!

Categories Blogg

Jeg har hatt en så hektisk uke! Det har vært en uke med rydding hjemme, pakking, gå ut, og lese til eksamen. Jeg pleier ikke å gå ut og har nesten null sosialliv, så når folk inviterer med ut og jeg har fri, da sier jeg gjerne ja!

På lørdag var det nettopp det jeg gjorde. Jeg gikk ut med en kollega, og vi gikk egentlig litt barhopping, men barene vi var i var ganske rolige. Vi spiste også middag sammen, noe som var ganske koselig 😀

På søndag jobbet jeg på min gamle jobb, noe jeg ikke vil igjen! Det kan jeg skrive i et annet innlegg.

Mandag gikk jeg faktisk ut med flere kollegaer 😀 Veldig hyggelig kveld 😀

I dag møtte jeg Silje og vi gikk rundt Oslo! Nå er jeg hjemme og tenkte å rydde litt og pakke ferdig før jeg leser intensivt til eksamen 😀

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *