IKEA og en ny stol

Categories Blogg

På lørdag så innså jeg at det var kanskje på tide å kjøpe en ny stol .Stolen som jeg hadde har vært ødelagt i flere måneder, men jeg har bare ikke orket å kjøpe meg en ny en. Denne stolen har jeg hatt siden 2008, så det er ganske gammel. Jeg har sett etter stoler på IKEA sin nettside, og har funnet meg en som koster 295,- som heter Fingal. Jeg hadde egentlig lyst til å kjøpe en ny en i går, men IKEA var visst stengt, så da ble det i dag i stedet. 

Rett etter at jeg var ferdig på skolen i dag satte jeg kurs mot IKEA. Da vi var på IKEA dro vi faktisk rett opp til restauranten de har der oppe. Ganske billig mat. 79,- for kyllingkjøttboller og 15,- for ubegrenset drikke. Ikke verst. Jeg ble ganske mett fort, så jeg måtte gi fra med de siste tre kjøttbollene jeg hadde 😛 Maten deres var faktisk ikke så ille. Etter maten gikk vi rundt hele butikken fordi man har vel ikke noe valg, man må jo gå rundt hele butikken.

Hver gang jeg går inn i en IKEA butikk ønsker jeg at jeg hadde mitt eget sted slik at jeg kunne få kjøpt ting fra IKEA. De har så mye fint som jeg kunne tenkt meg å ha når jeg får mitt eget sted. Etterhvert fant vi stolen jeg ville ha, skrev det ned i lappen og gikk videre rundt butikken. Vi fant boksen med stolen med en gang. Jeg forventet faktisk at det skulle være i en mye større boks. Vi var ikke i IKEA så lenge. Vi dro rett etter at vi betalte for den.

Jeg hadde desverre en ganske lang vei hjem med Fingal. Heldigvis så bærte ikke jeg den fra IKEA til tbanen, men jeg måtte bære den fra togstasjonen til leiligheten. Det var ikke lett i det hele tatt! Tror jeg må trene biceps og triceps mer 😛

Med en gang jeg var hjemme begynte jeg med byggingen. Søsteren min ville også bygge og da ble vel stolen fort ferdig. Jeg drev faktisk å tenkte på hvordan hele stolen kunne passe i den lille boksen. Det viste seg at de fleste duppedittene for stolen befant seg i rygglenen.

Den nye stolen min er mye bedre enn den gamle, og den er også mye mer behagelig å sitte på. 

2 kommentarer

2 thoughts on “IKEA og en ny stol

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *