Hello

Categories Music

Det er så utrolig lenge siden jeg har hørt fra Adele. Siste gangen var da hun sang Skyfall.

Adele har en utrolig fin stemme som er ganske sjelden. De fleste av sangene hennes er full av følelser at man føler de også rett og slett. Jeg får også frysninger hver gang hun synger, og det spiller ingen rolle hvor mange ganger man har hørt på sangen tidligere.

 Jeg må innrømme at når hun sang ”Hello, it’s me” på starten, så minnet det meg litt om Lionel Richies Hello. Denne sangen har jeg hørt på hele dagen i går og fikk frysninger hver gang jeg hørte på den. Jeg må også innrømme at jeg hadde lyst til å gråte på et tidspunkt. Dette er følelsene  jeg får av å høre på sangen er så sterk og det tar meg virkelig tilbake til fortiden i den situasjonen hun synger om.

Nei, Adele er en av de beste artisten vi har i vår tid. Hun har en veldig fin stemme også er hun også ganske pen.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *