October Oyatsubox

Categories Food

Da har jeg fått Oyatsuboksen for oktober! Det er så mye godt der som egner seg til Halloween. Jeg har faktisk ikke spist et eneste godteri fra boksen, sparer de 😛

Her er i hvertfall hva jeg fikk 🙂

  1.  Meiji Curl- Curry Flavor: Dette er corn puffs (likner på ostepop)med curry smak. Er faktisk litt skeptisk til dette, men kan gi tilbakemelding når jeg får smakt på dette:P
  2. DIY Ramune Meigum : Du lager din egen godteri enten med ramune-, jorbær- eller appelsinsmak 😀
  3. Fujiya Milky- Matcha : Jeg vet ikke hva Milky Candy er, men dette her er i japansk grønte smak 🙂
  4. Meito Strawberry Milk Candy: tror dette er jordbærdrops som har en søt kremete fyll
  5. Mitsuya Cider-Grape : gummi godteri med druesmak
  6. Kirby Flavor Mix Gum : Dette skal være spesial tyggis. Man kan blande de ulike tyggisene i posen for å få forskjellige smak
  7. Sweet Potato Sticks: Disse likner på pocky og skal smake søtpotet. En av de jeg gleder meg til å smake
  8. Fizzy Ramune Candy: Ramune godteri 🙂 Tror man kan også få kjøpt liknende her i Norge
  9. Koala No March- Strawberry: Kjeks med jorbærfyll. Dette tror jeg også at de selges i Norge
  10. Puccho Mix Fruits: Puccho med ulike smak 🙂
  11. Japanese Gachapon: Her fikk jeg Lana fra Zelda 🙂

Jeg gleder meg faktisk til å smake på alle disse her. Når jeg får smakt på de kan jeg faktisk også skrive hva jeg synes om smaken til enkelte av de 🙂








//I received my October Oyatsubox! There are a lot of good things there that are suitable for Halloween. I have not eaten any of them actually as I am saving them instead 😛

Here are what I got

  1.  Meiji Curl- Curry Flavor:Corn puffs with curry flavor. I must admit that I am a little bit sceptical to this flavor. I’ll give a feedback if this is good or not.
  2. DIY Ramune Meigum : This is a DIY candy where you well make your own candy with ramune, strawberry and orange flavors.
  3. Fujiya Milky- Matcha :I do not know what milky candies are, but this comes in green tea flavor
  4. Meito Strawberry Milk Candy:this is well a candy with hard strawberry flavor in the outerlayer and sweet and creamy centre
  5. Mitsuya Cider-Grape : gummies with grape flavor
  6. Kirby Flavor Mix Gum : this is a special bubble gum. Mixing the gums with each other will create different flavors
  7. Sweet Potato Sticks: These looks a lot like pocky, they’re made of sweet potatoes
  8. Fizzy Ramune Candy: Ramune candy! I think this can be bought here in Norway as well
  9. Koala No March- Strawberry: Biscuits with strawberry filling:)
  10. Puccho Mix Fruits: Puccho with different flavors
  11. Japanese Gachapon: I got Lana from Zelda 🙂

I look forward to tasting them. I may write a feedback on each of them to evaluate the taste 🙂

6 kommentarer

6 thoughts on “October Oyatsubox

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *