Bloggpause!

Categories Blogg

Jeg tror at jeg har hatt en veldig lang bloggpause. Mye har skjedd i de siste to-tre ukene som kan forklare disse!

1. Jeg har jobbet med to eksamener som er heldigvis levert inn lenge før innleveringsfristen. Det har vært veldig lange dager med skole, jobb og evt trening.

2. Det var en uke der jeg gikk ut hele tre dager på grunn av jubileumsfest og bursdagsfest. Dette er kombinert med eksamensjobbing og da er det veldig slitsomt.

3. Jeg har rett og slett levd et kjedelig liv 😛

Jeg har fortsatt to eksamener som skal leveres deretter blir det lesing til skoleeksamen. Første skoleeksamen jeg har er nok den 23 nov T_T jaja dette kommer til å gå fint. 

Ha en fortsatt fin dag 😀

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *