OyatsuBox

Categories Food

I går fikk jeg plutselig lyst på japanske godterier, men mer de som ikke finnes her i Norge fra før av.  Plutselig husket jeg at jeg hadde sett en abonnement for japanske godterier. Husker ikke hvilken nettside det var, så jeg googlet det og kom frem til at det er mange som tilbyr abonnement på japanske godterier. Det er på en måte som Glossybox, bare at det er snacks og godt i stedet for sminke 😛

Etter å ha sett gjennom noen av de som tilbyr en slik abonnement bestemte jeg for å bestille hos Oyatsu Box. Det koster 25USD i måneden å abonnere og man kan kansellere når som helst. Det er også gratis frakt så det eneste jeg skal betale for er for selve pakken.  Det finnes tre ulike Oyatsu Box: Oyatsu Box JR. , OyatsuBox Original og OyatsuBox Premium. Det jeg valgte var OyatsuBox Premium som skal inneholde mellom 10-14 godterier og snacks i full størrelse, 1 leketøy og en DIY Candy Kit. 

Jeg kjenner at jeg gleder meg til å motta pakken og prøve ut japanske snacks 😀  Noen som har prøvd dette før?

Dere må bare beklage bildet jeg lånte fra OyatsuBox

//Yesterday I suddenly wanted Japanese snacks and candies, but I wanted those that were not available here in Norway. Then I remembered that I saw a subscription for Japanese candies a long time ago. I don’t remember which site it was, but I googled the type of service and there are actually many who offers such subscriptions. It’s like Glossybox, except that you get snacks and candies instead of make-up.

After looking through the sites, I decided to order from OyatsuBox. It costs 25USD a month and it can be cancelled any time. They also offer free shipping, so the only thing you pay for is actually the box. There are three types of OyatsuBoxes: Oyatsu Box Jr., OyatsuBox Original and OyatsuBOx Premium. I chose the OyatsuBox Premium which will contain 10-14 full  sized treats, 1 Japanese capsule toy and a DIY candy kit.

I am actually excited to be receiving the package and try out new Japanese snacks 😀 

I borrowed the photo from OyatsuBox.Have anyone tried a subscription like this before?

2 kommentarer

2 thoughts on “OyatsuBox

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *