Turist i egen by:Nobels Fredssenter

Categories Travels

Jeg hadde egentlig planlagt hvordan vår tur skulle være. Vi skulle egentlig være våken før 10, eller vi skulle være i Oslo kl 10. Gjett om det skjedde, begge våknet kl 10.

Vi møtte kjæresten på Aker Brygge fordi han skulle bli med oss 🙂 Nobels Fredssenter var det nærmeste oss og det besøkte vi først.

Vet ikke helt hvordan jeg føler om stedet. Det var fint, men kanskje litt kjedelig og skuffende. Det kan hende at det er bare meg, men jeg synes allikevel at stedet var veldig fint.

Fredsprisbutikken har mange ting som ser interessant ut. Heldigvis er det gratis å komme inn i butikken at jeg tenkte å besøke det en gang igjen. Jeg fikk lyst på en kobber armbånd, men synes bare at det var dyrt.

Her er i hvertfall noen bilder av Fredssenteret 🙂 Ha en fortsatt fin kveld 😀

//I had actually planned how our trip was going to be. We were supposed to be awake before 10, or we should have been in Oslo at 10. Guess if that happened? Both woke up at 10.

I met the boyfie in Aker Brygge because he wanted to come with us 🙂 The Nobel Peace Center was the nearest attraction to us so that was the first we visited.

I don’t really know how I feel about the place. It was a nice inside there, but it was a bit boring and disappointing. It is fully possible that it was just me, but I still think that the place is lovely.

The Peace Center’s store has a lot of interesting things. Luckily it is free to go inside there so I am thinking of visiting it again in the near future. I found this really nice copper bracelet, but I just think it was expensive. Maybe some other time.

Here are some pictures from the Peace Center. Have a nice night 🙂

#nobelpeacecenter #nobelsfredssenter #akerbrygge

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Turist i egen by:Nobels Fredssenter

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *