iPad Air 2

Categories Blogg

For noen dager siden skrev jeg at jeg ikke visste hvilken iPad jeg skulle velge. Jeg var usikker om jeg skulle ta mini 2/3 eller air. En del lesere har anbefalt å ta air,  familien min sa også at jeg burde ta air i stedet for mini. 
Jeg hadde faktisk tenkt å vente med å kjøpe en iPad og heller kjøpe en MacBook Pro med retina skjerm siden jeg ga min gamle Mac til mamma. Men jeg fant ut at det ikke var fornuftig tenking å kjøpe en svindyr laptop som skal kun brukes på skolen og på reiser.  Da bestemte jeg for å kjøpe en iPad air istedet og heller kjøpe en tastatur for den.  Ganske praktisk for da kan jeg ta den med på reiser,  skole og jobb uten at den tar alt for mye plass og gjøre det jeg bærer tyngre.  Jeg pleide å legge igjen Mac’en hjemme hver gang jeg jobbet ekstra i hverdagene.  Dette er fordi det blir for tungt å bære og ikke minst plassmangel i jobbsekken min.
Jeg valgte en iPad i 64GB siden jeg følte at 128GB er alt for mye og fordi det vil ikke bli brukt opp uansett. Valgte også fargen gull og hvitt.  Den er så utrolig fint å se på. Jeg har også lastet ned ferdig alle appene jeg trenger.  Nå gjenstår det bare å finne en tastatur som fungerer også som en deksel til iPaden.

//A few days ago I wrote about my dilemma on what iPad to buy. I didn’t know if I wanted the mini 2/3 or the air. A few of my readers suggested that I buy the air,  my family as well wanted me to get the air.
I was thinking of getting the iPad later on and buy a new MacBook pro with retina screen.  I gave my old mac to my mom. I was about to order a new one until I started thinking rationally.  Why would I buy an overly expensive laptop for the main purpose of using it for school work and for traveling. So I decided to buy an iPad air instead and just buy a keyboard for it.
It is practical actually.  I can take it with me to school,  work or during traveling without it taking too much space or weighing a lot. I used to leave my mac at home whenever I worked extra during the weekdays.  It was because it weighed a lot and I didn’t have space for it in my work bag.
I chose the 64GB model instead of the 128GB. I felt like the 128GB has too much  unnecessary space. I also chose the color gold and white and it is very nice to look at. I have also downloaded all the necessary apps that I need for school,  traveling and other purposes. What’s left now is finding a keyboard for it that can also function as a case.

13 kommentarer

13 thoughts on “iPad Air 2

  1. hei. du burde begynne å spille håndball på fritiden. du hadde blitt god i håndball. har du knebeskyttere?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *