Jurassic World

Categories Film

Jeg så på Jurassic World kl 12:30 på Baby Kino på Ringen Kino. Det var to babyer i salen og vi var maks 15 stk på salen.
Dette er første gangen jeg har vært på en baby kino så jeg gruet meg skikkelig.  Det var faktisk ikke så verst der, det var en liten baby som gråt i salen.  Faren var veldig flink da og tok babyen ute av salen hver gang babyen gråt.
Filmen var awesome. Ikke for å spoile mye så drev jeg å tenkte på hvordan hun ene med hovedrollen klarer alt det hun gjør med hæler! Jeg klarer ikke to timer med hæler en gang, men kanskje dette er noe man lærer å bli vant med.Effektene var faktisk veldig bra også. Har også tenkt at om de skulle ha en slik park så skal jeg absolutt besøke det, men samtidig så er jo tanken på at vi kommer til å leve med dinosaurer skremmende.  Tviler faktisk ikke på at de i fremtiden vil klare å få gjenopplive dinosaurer.

Anbefaler alle å se på filmen! Må også si at Chris Pratt er så herlig 🙂

//I watched Jurrasic World today at 12:30 on a baby cinema at Ringen Kino. There were only two babies in the cinema and we were a maximum of 15 people inside it too. It is my first time at a baby cinema so I was kind of not looking forward to it. It wasn’t actually that bad, although there was a baby that was crying most of the time. The dad was very considerate, taking the baby outside whenever it cried.

The movie was just awesome! I don’t want to spoil too much but for the duration of the movie I was thinking how in the world can Bryce walk and run with heels. I can’t even managed to walk two hours with heels, but I think it is something you get used to when wearing it too much. The effects were pretty good as well. If ever we have a park like that, I would visit it! Thinking about living together with dinosaurs is also scary. I don’t really doubt it too if we ever manage to make dinosaurs alive in the future.

I recommend watching the movie. BTW Chris Pratt is so awesome!

#jurassicworld #jurassic #dinosaurer #dinosaurs #babykino #ringenkino #sommerkino #ChrisPratt

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *