Marc Jacobs

Categories Blogg

Da jeg var i Barcelona var jeg innom Sephora for å kjøpe min mor noen leppestifter. Jeg kunne faktisk ønsket vi hadde en Sephora butikk i Norge for det er så mye fint der. Da jeg betalte for leppestiftene til mamma fikk jeg øye på Marc Jacobs leppestifter og visste at jeg måtte titte og se hva de hadde.

Jeg klarte å kjøpe meg en Marc Jacobs leppestift i New Nudes serien. Leppestiften heter 110 Role Play. På Sephora så ser det ut som at den fargen er utsolgt, men man kan også kjøpe andre i serien her. Sephora sender til Norge som er faktisk ganske greit, men jeg vet at det er noen produkter som de ikke kan sende til Norge.

//When I was in Barcelona I went to Sephora to buy my mother some lip sticks. I actually wished we had a Sephora store here in Norway because they have a lot of nice choices there. When I paid for the lipsticks for my mom I saw that they also carried Marc Jacobs lipsticks. I just knew I had to see what they had.

I don’t really need a new lipstick as I have a lot of unused ones, but I managed to buy myself a Marc Jacobs lipstick in the New Nudes series. The lipstick is 110 Roleplay. It seems like it is also sold out in Sephoras website, but you can still buy other colors from the series here. I do know that Sephora ships to Norway, but there are some products that they won’t ship to Norway.

 
#MarcJacobs #Sephora

3 kommentarer

3 thoughts on “Marc Jacobs

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *