TGI Fridays and London

Categories Food

Etter jobb i går møtte jeg noen og vi ”feiret” at jeg har blitt ferdig med første året på høyskolen. Egentlig så kjedet vi oss og var sulten. Vi syntes det var vanskelig å velge et sted å dra til å spise, men valget falt på Fridays ved Aker Brygge. Vi valgte å sitte ute, noe som vi ikke pleier å gjøre. Vi hadde forresten en veldig flink servitør, jeg sier ikke dette fordi jeg mener at han var kjekk 😉

Jeg mener at jeg valgte en Jack Daniel’s Chicken. Den var god synes jeg, men jeg likte ikke grønsakene man fikk ved siden. Grønnsakene var sur synes jeg. Klarte forresten ikke å spise opp kyllingen fordi det ble litt for sterk for meg mot slutten, så den gav jeg videre. Til dessert bestillte jeg en Brownie Obsession og den er så god bortsett fra nøttene jeg fikk med den. Nøttene var litt bitter synes jeg 😛

Nå er jeg faktisk på vei til Rygge med en venninne. Vi skal til London wohoooo. Det er første gangen jeg reiser med henne utenlands, og dette kommer garantert til å bli så gøy. Jeg gleder meg faktisk. Skal oppdatere hvis jeg har tid når jeg kommer dit 😀

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *