Elsa Nendoroid

Categories Blogg

Selv om jeg er 24 år så er jeg fortsatt litt barnslig. Synes jeg ble voksen alt for fort jeg. Etter at jeg fyllte 18år ble jeg gammel ganske fort synes jeg.

Jeg antar at de fleste kjenner til filmen Frost, den var jo ganske populær og var over alt. For noen måneder siden ble jeg fortalt om en Elsa Nendoroid figur. Nendoroid stammer fra Japan og er ofte basert på anime- og mangafigurer. De er ofte i chibiform, altså stor hode og liten kropp. Man kan også bytte ansiktsutrykk på de, noe som kommer med i boksen.

Sist gang jeg kjøpte en figur var nok for 4 år siden, men jeg fikk også en nendoroid som gave i fjor. Dere skjønner det  var en gang i fortiden at jeg var skikkelig fan av alt japansk. Jeg var så fan at jeg valgte japansk som C-språk på videregående. Jeg er fortsatt fan av alt japansk, men ikke i den grad jeg var for 4år siden. Da jeg ble introdusert til Elsa visste jeg at jeg måtte bare ha henne selv om jeg ikke har så stor plass på rommet mitt. Jeg finner nok ut av det hvor hun skal plasseres.

Jeg forhåndsbestillte Elsa hos Big Bad Toy Store i februar og fikk gladmeldingen i går om at hun har kommet på lageret. Fikk de sendt i dag og jeg håperat jeg får henne i løpet av neste uke, slik at jeg rekker å hente henne før jeg reiser. Jeg gleder meg som en liten unge til å få henne! Er ikke hun nydelig?

// Even though I am 24, I am still a bit childish. I think I grew up way too fast. It’s like after becoming 18 I just became old fast!

I assume a lot of people know the movie Frozen, I mean it was pretty popular and was everywhere! A few months ago someone told me about a Elsa Nendoroid figure. A nendoroid is a figure based on anime and manga characters. They are usually chibi which means big head and small body. The good thing about them is that you can also change their expressions, which comes with the toy.

The last time I bought a figure had to be about 4years ago when I was still so into Japanese stuff.  I was really into anything Japanese and I even studied Japanese in school, I still sort of am. With the phase fading out, my interest in nendoroids disappeared. It might be also due to the fact I don’t have that much space in my room. When I got introduced to Elsa nendoroid, I knew I must have her. I’ll figure out where to place her.

I pre-ordered Elsa at Big Bad Toy Store back in February, and I got a message yesterday that she was in stock. She is now ready to be shipped, and I really do hope that she arrives next week so that I can get her before I leave. I’m like a little child excited to get her present. I mean seriously, isn’t she just so sweet and adorable?

 #Elsa #Frozen #Frost #nendoroid #olaf #bbts #bigbadtoystore

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *