17. Mai

Categories Blogg

I år er andre året på rad der jeg ikke skal feire 17.mai pga jobb. Sånn er nok livet, man går glipp av ting. I skrivende stund venter jeg på at tiden skal bli 13:45 for da skal jeg ut og kjøre. Jeg hadde faktisk håpet på at jeg skulle slippe å kjøre i dag, men men.

Vi får i hvertfall mat på jobben, noe som er positivt for da slipper jeg å tenke på hva jeg skal spise også får jeg spart penger i tilegg. Vi kunne velge mellom fisk, vegetar og roastbiff. Brus får vi også gratis 🙂

Nå skal jeg faktisk prøve å lese til eksamen som jeg har på onsdag.

Håper at dere har hatt en fin 17.mai feiring.

//This year is the second year in a row where I haven’t celebrated 17th of May because of work. That’s how life is, you miss certain events. As of now I am waiting for the time to turn 1:35PM, that is because I will be driving then. I was actually hoping I would not be driving today, but sometimes you don’t get everything.

We get free meals today at work, which is perfect so that I won’t have to think about what I shall eat, and I would save money. We get to choose between fish, vegetarian and roastbiff. Oh and we get free soda as well.

I shall try to read for my exam that I have this coming Wednesday.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *