Mad Max Fury Road

Categories Film

I går så jeg på Mad Max Fury Road. Har aldri sett noen av de tidligere filmene, det skal jeg gjøre om ikke så lenge. Forventet full fest da jeg kom kl 20, men det var det altså ikke. Det var en DJ i baren også var hele Ringen Kino pyntet noe som jeg synes var ganske stillig. Det var også noen folk som hadde på kostymer. Siden det var ingenting som skjedde på kinoen dro jeg og tok en tur langs Grünnerløkka. Der var det veldig mange fristende spisesteder. Fikk i hvertfall brukt opp litt tid for da jeg kom tilbake så hadde jeg 15 minutter på meg å kjøpe brus og snacks.

Inne i kinosalen var det goodiebags på alle seter. Vi fikk kjærlighet og diverse sjokolader som Lion og Bounty. Før filmen begynte var det tildeling av premier som var egentlig t-skjorter.

Filmen i seg selv synes jeg var veldig bra. Folk har visst ventet på denne filmen her i 30år! 30 år! Nei, som sagt likte jeg filmen, men jeg tror egentlig at jeg burde se de tre første for å forstå mer. Kan vel ikke si noe mer mtp de som ikke har sett det enda. Kan også si at jeg likte skuespillet, veldig dyktige skuespillere! Jeg har noen spørsmåler som jeg tror egentlig kan bli svart etter å ha sett de tre første filmene. Har sittet og spurt meg selv, hva skjer om vår verden blir som deres? Hva skal jeg gjøre og hvordan skal jeg overleve.

Er det meg eller er bilder tatt via Snapchat dårligere? pleier som regel å ta bilde gjennom snapchat også lagre de på galleriet mitt.

//I watched Mad Max Fury Road last night. I have never seen the earlier films, but I will soon. I was actually expecting a real party when I came to the theatre at 8PM. There was a DJ in the bar and the whole Ringen Kino was decorated to theme of Mad Max and it was pretty cool. There were some people with costumes as well. Since there wasn’t really that much to do in the threatre I decided to stroll around Grünnerløkka. There are a lot of nice looking restaurants there that I think I should visit soon. I did manage to use up my time because when I came back to Ringen I had about 15 minutes to buy popcorn and snacks.

The theatre had goodiebags on every seat which contained a lolipop and small chocolates like Lion and Bounty. Before the show started they were giving out prizes ot t-shirts to be precise. I never win anything when they give away prizes 🙁

I really liked the movie, I thought it was awesome! Apparently people have been waiting 30 years for this. 30 years! Like I said I really liked the movie, but I really do think that I should watch the first three movies to understand more about it and more about Mad Max. I can’t really say a lot about the film because it will be a spoiler to those who haven’t watchet it yet. I must say I really liked the acting, the actors were very good at portraying the characters. I do have some questions that I hope will be answered after watching the other movies. I did also think about what if our world would be like theirs? Where will I be and would I survive?

Is it me or are pictures taken with Snapchat kinda bad? I usually take pictures through Snapchat and the save them to my gallery.

#Madmaxfuryroad #madmax #kino

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *