Treningssko ønsker

Categories Blogg

Inneholder annonselenker

Jeg er på utsikt etter nye treningssko. Jeg har tre treningssko fra før, men tror de må pensjonere seg snart. Jeg har egentlig hatt de ganske lenge og de fleste har hull og man ser at de er slitt. Den som jeg pleier å bruke har faktisk veldig mange hull at jeg må dekke det ved å bruke svarte sokker, for da blir det mindre synlig.

Nå driver jeg å titter på Nelly.com for å lete etter den perfekte som skal ta over min treningshverdag. Det er så mye fint og fristende der.

Jeg fant disse ballerina sko fra Marc by Marc Jacobs, de er så søte. Prisen er bare litt for mye for meg pluss at jeg trenger ikke ballerina, men treningssko 🙂

Hverdagssko, Mouse Ballerina, Marc By Marc Jacobs - NELLY.COM Hverdagssko, Cube Bow Ballerina, Marc By Marc Jacobs - NELLY.COM

Ballerina nr 1  finnes  her og ballerina nr 2 finnes her

 

 

Jeg synes det er så vanskelig å finne treningssko, det er så mange å velge mellom. Jeg liker også å bruke treningssko som hverdagssko. Jeg pleier som regel å velge sko som passer til alt, og da er det ofte svarte sko som gjør det. Denne gangen tror jeg at jeg kan faktisk tørre å velge en fargerikt sko. Blant utvalget mitt ser jeg at det er fortsatt noen som er svart med litt andre farger som hvit og grå, eller så er det noen jeg kunne aldri tenkt meg å bruke. Liker faktisk bilde nr 4 mest, men tror jeg må vente før jeg skal kjøpe ny sko. Jeg skal tross alt på ferie på slutten av måneden. Det kan hende at jeg finner noe som jeg kommer til å like mer.

Sko Trening, Wmns Nike Free 5.0 TR Fit 5, Nike - NELLY.COM Sko Løping, Wmns Nike Free 5.0, Nike - NELLY.COMSko Trening, Duramo 6.1 W, adidas Sport Performance - NELLY.COM

Bilde nr 1 finnes her , nr 2 her og nr 3 her

Sko Trening, Wmns Nike Free 5.0 TR Fit 5 Prt, Nike - NELLY.COMSko Trening, Wmns Nike Free 5.0 TR Fit 5, Nike - NELLY.COMSko Trening, Wmns Nike Free 5.0 TR Fit 5 Prt, Nike - NELLY.COM

Bilde nr 4 her, bilde nr 5 her og nr 6 her

4 kommentarer

4 thoughts on “Treningssko ønsker

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *