Monday

Categories School

I dag dro jeg til skolen for å jobbe med eksamen. Det er en gruppe eksamen og skal leveres om en uke! Gruppen min er ikke ferdig enda, vi har bare ikke hatt tiden til å fokusere på den før. Etter å ha jobbet  med den i tre timer ga vi opp!

Etter skolen møtte jeg treningspartneren min og fikk muligheten til å hvile i to timer. Da begge var klare for å dra inn til byen for å trene innså vi at vi begge var sultne. Det var ikke så mange steder å velge mellom og da ble det bestemt at vi skulle til Max, ikke så sunt valg når man skal trene rett etter!

Som sagt ikke sunt! Det ble faktisk litt vanskelig å trene med full mage. Jeg har faktisk lagt merke til at jeg har fått litt mer definert biceps, men jeg føler fortsatt at armen min er en pølse når jeg skal prøve å flekse. Jeg klarer også å ta 3×5 chins og dips nå sammenliknet med 3×1 for to uker siden. Hehe

Nå som jeg er hjemme burde jeg egentlig jobbe med eksamen, men det er så mange bra serie som har kommet ut idag! I skrivende stund ser jeg på The Walking Dead. Den er bare så bra. Etter TWD blir det Once Upon A Time og CSI! Jeg skal ihvertfall prøve å jobbe med eksamen, hvis det ikke funker så går jeg og spiller Diablo. Prokrastinering på sitt beste. Håper dere har hatt en fin start på uken 🙂

(Bildene er lånt. Klikk for å se bildekilden)

// I went to school today to work on my exam. It is a group exam that has to be delivered next week! My group and I are not done yet, we haven’t had time to fully focus on it. Today we worked a lot with it, but after three hours of writing we gave up.

After school I went to meet with my training buddy and I got the chance to relax for two hours. When we were ready to go to the city to train we realized we had not eaten yet and we were both hungry. We had limited choices of food to eat before training. After a lot of thinking, we somehow decided to eat at Max, which was not a healthy option especially not before training.

As you can see at the first picture out food choice was not healthy at all. It was actually very hard to train properly with a full stomach! I did however notice that my biceps have become a bit more defined, but I still feel like a sausage when I flex my arms. I also managed to take 3×5 on both chin ups and dips, and it is good compared to my 3×1 to weeks ago!

Now that I am home, I should actually be working with my exam. There are just too many good series that came out today so I have to watch them! Right now I am watching The Walking Dead, it is such a great series! After TWD I’ll be watching Once Upon A Time and CSI. I will still try to work with my exam, and if it really does not work I will just play Diablo. This is procrastination at its best! I hope you had a great start this week 😀

I borrowed the pictures for the series, by clicking on it you can see where I got them from.

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *