Glossybox

Categories Blogg

sponset innlegg

For et år siden begynte jeg å lure på om det ikke fantes sånne ”testere” av produkter slik som man finner i butikken man kunne kjøpe. Det er jo litt teit å kjøpe et produkt også oppdage senere at kanskje man ikke likte det eller at man var allergisk, og da sitter man igjen med en dyr ubrukt 50mL produkt. Jeg søkte litt rundt på nettet og oppdaget Glossybox.Da jeg først  leste om Glossybox var det kun for de som bodde i USA. Siden jeg hadde en amerikansk addresse bestemte jeg meg for å abonnere for tre måneder.

Min aller første Glossybox var et samarbeid med BYRDIE. Jeg ble faktisk veldig glad da jeg fikk min første boks. De var i perfekt størrelse og de var ihvertfall noe jeg kunne bruke. Jeg ble faktisk overrasket at jeg fikk en ”full size” maskara og dette er fordi jeg forventet at jeg skulle bare få mini-oppgaver av produktene.

Her var ihvertfall de produktene jeg fikk fra min første Glossybox

 

  • Lotus Youth Preserve Face Cream
  • Renu Exfoliating Gel
  • Shine On! Tinted Lip Salve
  • Eau Parfumée au thé vert Eau de Cologne
  • Lights, Camera, Flashes? Statement Mascara

Det var faktisk ikke før etter at jeg bestillte abonnement at jeg oppdaget at Norge hadde også Glossybox. Jeg ble også veldig opptatt med ny jobb og hadde nesten ingen sosialt liv så Glossybox la i bakhodet, men det er ikke før nå at jeg virkelig har fått litt tid i hendene. Jeg er faktisk ute etter nye produkter jeg kan teste uten at det koster meg mye. Jeg tenkte faktisk å abonnere på Glossybox når neste lønningen kommer 😀 Det å abonnere på Glossybox koster 179 kr per måned, og da får man jo hjem en ekslusiv boks med fem skjønnhetsprodukter. Det er jo egentlig ganske rimelig og grei pris for fem produkter.  For de som er som meg som ikke er så fan av å punge ut mye penger for et produkt man sannynligvis ikke kommer til å bruke så mye er jo dette helt perfekt! Man får jo prøvd ut nye produkter hver måned og noen ganger får man kanskje en ”full size” 🙂

Hvis dette er noe for deg eller noe som interesser deg anbefaler jeg å sjekke  Glossybox.

3 kommentarer

3 thoughts on “Glossybox

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *