Bayswater Inn

Categories Travels

Jeg bestillte hele reisen vår gjennom Expedia og var på utsikt etter noe som var billig. Dette fordi vi skulle bare være i London i noen få dager. Vi er ikke så kresne på hvor vi skal bo,  så vi valgte Bayswater Inn. 

Fra Bayswater stasjon til selve hotellet tar det ca 5 minutter å gå.  Området er ganske fint.  Det er masse butikker og restauranter også er selve hotellområde i et ganske rolig nabolag. 

Vi kunne ikke sjekke oss inn før kl var 15, men vi kunne legge fra oss bagasjen hos dem.  Resepsjonsområdet var ganske fint og renslig.  Jeg måtte betale depositum i tilfelle vi ødela noe. Dette var på 50pund, men jeg hadde bare 40 som de tok i mot.

Rommet vi fikk var i første etasje så der var det bare å ta heisen opp. Rommet var passe trang,  men toalettet var greit (glemte å ta bilde). Passe trang fordi jeg føler at alle stedene vi var vært i er ganske trange. Noe av møblene var ganske slitt som håndtakene på skapet og selve døren.

Det var hverken air condition eller wi-fi, men det var varmeovn. Wi-fi kunne man ha mot betaling,  men det synes vi ikke var verdt det.

Det var bare to puter der,  og vi kunne gjerne hatt flere. Sengen også grei. En ting som jeg synes var et stort minus er hvordan man kunne høre folk i gangen eller høre naboen snakke. Tv-en,  selv om den var skeiv,  fungerer greit. Det er en kanal som bare viste filmer. Rommet var ganske renslig ellers 🙂

Her er de få bildene jeg har av rommet. Disse ble tatt på ettermiddagen når det var litt mørk ute,  men ellers var det lyst inne.

4 kommentarer

4 thoughts on “Bayswater Inn

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *