Ikke akkuratt fransk mat…

Categories Food

Jeg har bladd gjennom arkivene mine hjemme, og disse var visst nok de eneste bildene jeg har av maten vi spisste der.

Vi spisste egentlig en del junk, men det er vel lov å unne seg god mat når man er på ferie 😀

Gyros! Gyros var en av de grunnene vi dro dit, vi savnet det. Gyros her i Norge er liksom ikke helt det samme, konsistensen og smaken av kjøttet er ikke det samme. Sausen de bruker er også gresk yoghurt vil jeg tro også er det ganske ferske grønnsaker 🙂


Pizza fra Pizza Hut! Dette kalles for Cheesy Crust Fun! Kjempe god og jeg ble kjempe mett av den. Spiste selvfølgelig ikke hele, delte med kjæresten 🙂

Vi dro til Japan town, og fikk oss litt ramen 🙂

Gyros igjen! Vi er litt glad i gyros 🙂

Dette er kanskje noe av det franskeste (er det et ord?) maten vi har spist. Crepe med nutella, banan og kokos! Kjempe god, men kjempe søtt. Heldigvis så delte vi

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Ikke akkuratt fransk mat…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *