Meiji Shrine

Categories Travels

Meiji Shrine befinner seg rett ved siden av Harajuku stasjon. Vi skulle egentlig ikke hit, men Pokémon Go viste at det var veldig mange Sandshrews her og kjæresten ville ha Sandshrew.

Vi kom hit ganske sent på ettermiddagen, sånn en halvtime før stengetid. Så da ble det på en måte en hurtigtur til stedet. Jeg hadde også ganske lav kamerabatteri den dagen og fikk ikke tatt så mange bilder. Her er i hvertfall de jeg har av stedet.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Jeg er desverre veldig glad i å ta bilder på skrått:D
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
De bygger om stedet, så mange av de er dekket til.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Det er litt synd at vi ikke fikk sett stedet ordentlig, eller jeg har gjort det før, men ikke kjæresten min. Jeg føler uansett at vi fikk sett en del i den korte perioden vi var der. Da vi bestemte oss for å dra, så begynte også stedet å stenge. Bra timing kanskje? eheh

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Meiji Shrine

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *