My new friends

Categories Blogg

I går kveld følte jeg at jeg skulle få sår hals,  og riktignok fikk jeg det da jeg var på vei hjem. 

Det er så ubehagelig å ha sår hals 🙁 Det var heldigvis drops hjemme mot sår hals,  men glemte å ta de med meg på vei til jobb. 

Da jeg var på Nationaltheatret tok jeg en tur innom 7-11 og Narvesen og kjøpte drops.

Jeg kjøpte ingefær shot og Curamed.

Ingefær skal visst være bra for sår hals.  Pleier å drikke ingefærte,  selv om jeg hater smaken.  Jeg har bare drukket litt av ingefær shot’en,  tør ikke helt å drikke alt med en gang. Den er ganske sterk. Det kan være vanskelig å si hvis den fungerer eller ikke fordi jeg har også tatt Curamed.

6 kommentarer

6 thoughts on “My new friends

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *