LUSH Oxford Street

Categories Travels

Et av målene mine med denne turen her, er å stikke innom LUSH. Broren min hadde bursdag i går, og jeg vet at han er kjempe glad i LUSH produkter og ville gi han noen produkter derifra som gave.  Han skulle egentlig være reisepartneren min på denne turen her, men det ble det desverre ikke av.

Jeg ville spesifikt ha produkter som ikke finnes i Norge, for å gjøre gaven hans ekstra spesiell. LUSH Oxford Street er den største LUSH butikken som jeg har sett! Det er over tre etasjer, vi gikk desverre ikke til den øverste og nederste etasjene.

Anyhow, vi fikk hjelp av en veldig hyggelig dame. Hun hjalp meg med å finne produktene som kun fantes i deres butikk. Fikk også testet noen produkter på hendene mine.






Jeg kunne desverre ikke kjøpe alt for mye fordi jeg hadde bare 15kg bagasje med meg, og vi shoppet mye på Primark før besøket til LUSH. Her er i hvertfall produktene jeg kjøpte 🙂 Dette må være den søteste LUSH posen jeg har sett 😀

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Plum Rain er noe som kun fantes i Oxford Street butikken. Jeg kjøpte den største til broren min, og kjøpte meg selv den mellomstore. Det er fordi jeg likte hvordan det luktet og føltes da hun testet det på meg.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Mask of Magnaminity Self-preserving kjøpte jeg også som en bursdagsgave fordi hun fortalte at disse var frie for parabener og andre syntetiske stoffer. De er nesten det samme som vanlig mask of magnaminity, bare at den har mere honning eller noe.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Enzymic roulade kjøpte jeg til meg selv. Hun kalte disse for smoothies. Man skulle ta en bit også på en måte knuse det og påføre mens man dusjer.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dette er også en annen ting jeg kjøpte til meg selv, Key Lime Pie lip balm. Den luktet så utrolig godt, så jeg klarte ikke å la vær.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Jeg har sjekket litt på nettet og sammenliknet prisene, og de er litt billigere i London enn her i Norge. De er alikevel ganske dyre produkter om du spør meg.

Har dere LUSH produkter?

 

11 kommentarer

11 thoughts on “LUSH Oxford Street

  1. Den lille Pandaen c:: Jeg har vært heldig som hadde en venninne som jobbet på LUSH før. Fikk gratis produkter fra henne. Tror ikke disse produktene er for alle? Da tenkter jeg på lukt og konsistens og bruk. 🙂

  2. Den lille Pandaen c:: tenkte også generelle LUSH produkter 😛 Likte f.eks ikke balsam som var fast, synes det var litt rart å bruke. Hadde også en håndkrem som var egentlig bra, men likte bare ikke lukten 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *