Tokyo Treat

Categories Food

Jeg hentet månedens Tokyo Treat i dag,  og det meste er vel spist opp nå. Haha

Denne månedens treat består av blant annet :
– pære juice
-milk pocky
-diy godteri
-onigiri nøkkelring
-salt og sjøgress chips
-bakt søtpotet snacks
-chocolate puffs
-karamell
-corn snacks
-en stripe tørket fisk med majones
-Genji pie

Jeg husker desverre ikke helt hva de andre heter,  men jeg kan oppdatere senere hvis jeg finner ut hva de er 🙂

Vanligvis tar det litt tid før vi spiser opp hele boksen, men ikke i dag.  Jeg hadde egentlig lyst til å spare juicen,  men kjæresten åpnet den med en gang -.-

Jeg har forresten avsluttet abonnementet mitt hos Tokyo Treats. Dette fordi jeg ville spare litt penger og kutte på utgiftene mine.  Jeg angrer litt 🙁

6 kommentarer

6 thoughts on “Tokyo Treat

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *