Totti Candy Factory

Categories Food

Rett ved siden av Melonpan i Osaka ligger en butikk som heter Totti Candy Factory. 

I butikken er det godteri i løsvekt,  søte candypops og sukkerspinn. Jeg har prøvd sukkerspinn og candypops fra Totti Candy Factory Harajuku i januar.

Vi kjøpte en fire-smaks sukkerspinn. Sukkerspinnen fra denne butikken er ganske stor.  De ulike fargene representerer ulike smak.  Jeg husker ikke helt hvilke smak vi valgte.

Her er sukkerspinnen vår 🙂

Sukkerspinnen ble spist opp med en gang, men ikke av meg! Jeg husker at når jeg snudde meg så var mesteparten av sukkerspinnen borte.  Haha! Den var god da,  også er kjæresten veldig glad i sukkerspinn.

Sukkerspinn og varme er ikke en så bra kombinasjon forresten,  fordi da blir det veldig klissete også blir man veldig tørst.

Bildet nedenfor er sukkerspinnen jeg hadde fra Harajuku 🙂

Sukkerspinn 💕

Nok prat om sukker! Blir fristet til å spise noe søtt,  og det er ikke bra siden jeg er på vei  til trening nå :p

Ønsker dere en fortsatt fin dag <3

12 kommentarer

12 thoughts on “Totti Candy Factory

  1. Henriette Celin: Kjempe artig med ulike smaker synes jeg 😀 Veldig synd at jeg ikke husker hva slags smak de var 🙁 Ønsker deg en fin kveld <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *