HEP FIVE ferris wheel

Categories Travels

På mitt Osaka innlegg her, kunne man se en stor pariser hjul oppe en bygning. Bygningen heter HEP FIVE 🙂

Jeg dro hit da jeg var i Osaka i 2011, men ville tilbake slik at kjæresten min får sett Osaka ovenfra 🙂 Vi dro til HEP Five ganske seint, sånn type en time før stengetid.

Senteret hvor HEP FIVE er i var stengt da vi kom, men vi rakk det allikevel. Det var også en del som sto på kø 🙂


Før vi steg inn i vognen tok de bilde av oss 🙂 Det var bare meg og kjæresten min inne i vognen. Inne i vognen var det aircondition og høytaler slik at vi kunne spille musikk. Jeg husker ikke helt hvor lenge turen varte, men tipper det var mellom 15-20 minutter 🙂
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Utsikten av Osaka var veldig fint. Jeg liker faktisk å se på byene ovenfra når det er kveld, dette er fordi jeg mener at alle de ulike lysene gir liv til en by. Her er noen bilder jeg tok fra HEP FIVE.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Det ble ikke så mange bilder og dette er på grunn av en kombinasjon av lav kamerabatteri og at minnekortet mitt ble fullt 😛

Jeg synes at det å besøke HEP FIVE på hvor siste natt i Osaka, var en fin avsluttning 🙂

4 kommentarer

4 thoughts on “HEP FIVE ferris wheel

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *