Marc by Marc Jacobs Haul

Categories Blogg

Jeg har kjøpt meg noen nye ting fra Marc by Marc Jacobs.  Marc Jacobs hadde nemlig salg med opptil 70% rabatt i forbindelse med markedsdagen på lørdag ! De solgte alt fra Marc by Marc Jacobs. Jeg tror dette er fordi de vil bli kvitt alt fra merket, de heter tross alt Marc Jacobs nå.

Jeg er utrolig glad i Marc by Marc Jacobs og har flere ting derifra 🙂 Her er i hvert fall hva jeg kjøpte på lørdag 🙂

Disse skoene har jeg alltid hatt lyst på,  men jeg var ikke villig til å betale så mye for de.  Gjett om jeg ble da jeg så disse på salg,  med 70% avslag!

Er ikke de så søte?

Dette er bare en vanlig t-skjorte med en liten m logo. Den er laget av Pima bomull som har visst en mye høyere kvalitet enn vanlig bomull. Det var 70% avslag på denne her 🙂

Dette er en key pouch. Jeg kjøpte faktisk to av de,  en i rød og en i rosa.  Den ene ga jeg allerede bort til mamma som en tidlig bursdagsgave 🙂

Det er mye større enn min egen key pouch som jeg skrev om her, og da betyr det at det rommer mye mer 🙂 

De kostet 150kroner forresten 🙂

Jeg følte at jeg fant meg virkelig et kupp! Har allikevel litt dårlig samvittighet for at jeg brukte penger på ting jeg egentlig ikke har behov for 🙁

14 kommentarer

14 thoughts on “Marc by Marc Jacobs Haul

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *