Ghibli Museum

Categories Travels

Her er bilder fra Ghibli Museum i Mitaka.

Vi ankom museet kl 11:30 og sto på kø en liten stundt. De sjekket faktisk at navnet på billetten matchet legitimasjonen min. Inne fikk vi kjempe søte billetter som har tre filmklipp fra et eller annet Ghibli film. Billetten var for å se en 15 minutters ekslusiv filmklipp. Det var på japansk, men det var ikke et problem for oss.

Det er kjempefint inne i museet. Jeg følte meg som en liten unge 🙂 Det er noe jeg vil anbefale til folk som er glad i Ghibli filmer.

Det er ikke lov å ta bilder inne i museet, men jeg fikk tatt bilder der det er lov.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

5 kommentarer

5 thoughts on “Ghibli Museum

  1. Det er så utrolig fint der! Jeg var der når vi besøkte Tokyo i 2010, og skulle gjerne vært der en gang til. Studio Ghibli har noen av mine absolutt favoritt animasjonsfilmer, både Totoro, Chihiro og Heksene, Kikis budservice, Arriettas hemmelig verden, Det levende slottet og Ponyo!! Håper du koser deg masse!

  2. Anine Kristin Blomberg: Det var virkelig et fint sted. Var så glad da jeg var der inne 😀 Hadde det ikke vært for at billettene er utsolgt denne måneden, hadde jeg nok besøkt noen dager etter besøket vårt 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *