Så kjedelig å være syk!

Categories Blogg

I går da jeg våknet opp hadde jeg kjempe vondt i halsen, det gjorde vondt å svelge og å snakke. Det må ha vært all sjokoladen jeg har spist. Får ofte vondt hals av å spise sjokolade. 

Jeg dro allikevel og trente litt før jeg skulle møte søsteren min. Tok henne endelig med på Ice Crime. Desverre så har jeg ikke tatt bilder denne gangen. Hadde karamell is med popcorn og karamell saus, hun hadde the whole shebang. Mens vi spiser gjentar søsteren min at det er dyrt, men kjempegodt. Hun sier at det er verdt det siden det er kjempegodt.  

Etter Ice crime dro vi rundt i byen før vi møtte typen min for å spise sushi sammen på Mr. Fish. Mens vi gikk rundt Oslo, så følte jeg meg allerede litt dårlig. Litt svak i leddene, så turen til Oslo ble kortvarig.

Hjemme sa søsteren min at jeg var glovarmt, og det var jeg faktisk. Hadde håpet på at det vill gå bort i dag, men det ble det ikke. Det gjør kjempevondt å snakke, og å spise eller å drikke. Har dotter i ørene som er kjempevondt, og ikke minst så føler jeg at hodet er så lett. Har vondt i hele kroppen! Jeg måtte ringe jobben og fortelle at jeg ikke kan jobbe, for det er virkelig ikke noe stas å jobbe når man føler seg så dårlig. 

Så nå er det å bare hvile, men det er så utrolig mye jeg må gjøre her hjemme. Jaja, det kan visst vente. Legger til et bilde fra Japan. Kjenner at jeg gleder med kjempe mye!

 OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

7 kommentarer

7 thoughts on “Så kjedelig å være syk!

  1. Uff, er så kjedelig å være syk. Herlig at du fikk smakt is derfra igjen da. Merker bare hvor fristet jeg blir av å bare høre det. MÅ innom der neste uke når jeg er i Oslo :3
    God bedring til deg <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *