Gikk visst alt for mye i vekt.. whups

Categories Trening

Heisann!

Jeg er i eksamensmodus akkurat nå, jeg skal levere eksamen i morgen kl 9, vel jeg tenkte å levere den senere i kveld. Jeg har tatt meg en liten pause og tenkte å oppdatere litt i gran 🙂

I dag er jeg på uke 3, eller på vei til uke 4 av kosthold- og treningsplanen min 🙂 Jeg har sett en fremgang, og det er helt fantastisk :)Jeg har ikke fulgt den slavisk, det må jeg innrømme. Jeg har hatt tider der jeg måtte spise annen mat enn det som er på planen 🙂

Jeg fikk tilbakemelding av coachen min om å øke i matinntak. Jeg har visst mistet for mye, og det er kanskje ikke så sunt? Sa det til typen min og da sa han at det er mest sannsynlig for å unngå å ha for mye løs hud, jeg spurte ikke coachen min hvorfor. 

Det er en stor sannsynlighet for at jeg vil fortsette med dette i fire uker til. Jeg kan ikke bare stoppe nå, jeg har mine mål som jeg vil gjerne oppnå 🙂

Nå må jeg fortsette med eksamen 🙂 Snakkes 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *