Ghibli Museum, I’m coming for you

Categories Travels

Jeg får tak i billetter til Studio Ghibli Museet i Tokyo til utsalgspris!

I går ble jeg minnet på at jeg måtte besøke Studio Ghibli Museet. Jeg og broren min hadde lyst til å å dra dit da vi var i Tokyo,  men på grunn av knapp tid ble det ikke til. 

Jeg begynte å søke etter billetter i går. Man må visst bestille flere måneder i forveien for besøkende utenfor Japan! De er utsolgt helt frem til August hos Japanspesialisten og alle andre steder som selger billetter. 

Fant billetter hos Voyagin og Japanican,  men de selges for 6000yen og billettene koster 1000yen. Typen synes det var for dyrt å ikke verdt det.  Jeg kontaktet verten våres og spurte om hvor man kunne få tak i billetter. Hun sa at hun kunne kjøpe for oss 😀 Jeg skal selvfølgelig betale henne tilbake,  men hun skal skaffe oss billetter.  Hvor kult er det ikke? 

Nå er jeg så utrolig glad og jeg gleder meg skikkelig.  Elsker  Studio Ghibli!  Fant forresten ut at man ikke har lov til å ta bilder der.  Det er vel ganske synd for jeg vil jo gjerne dele det jeg har sett. 

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Ghibli Museum, I’m coming for you

  1. Henriette Celin: Hun er utrolig hyggelig 😀 Gleder meg til å møte henne faktisk

    Føler at jeg gleder meg til å gå inn i museet 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *