Tueday blues.

Categories Blogg

Nå nærmer innleveringsdagen til PR eksamen! Jeg er helt tom for idéer og har egentlig bare lyst til å gi opp. Hasta la vista baby! Jeg kan desverre ikke gjøre det fordi jeg er avhengig av å få karakter i denne eksamenen her for å få avsluttende karakter i faget.

Jeg kjøpte Skyr kokos i dag fordi jeg ikke hadde med meg matpakke og fordi jeg ville prøve noe nytt. Det var faktisk overraskende god og faktisk mye bedre enn f.eks  skyr blåbær. Synes at skyr er så vanskelig å svelge fordi den pleier å være veldig mektig, men jeg fikk ikke den følelesen med kokos.

Jeg har forresten forandret litt på bloggen. Besøker ikke min blogg så ofte, men i dag gjorde jeg det. Jeg oppdaget at den laster såååå innmari treig. Jeg fjernet Google Translate, fordi den er så dårlig på å oversette. Jeg vet ikke helt hvorfor bloggen lastes så treig, Vurderer faktisk å bytte bloggdesign, men jeg har fortsatt ikke peiling på hva. Så all tips mottas 😉

håper dere får en fortsatt fin dag <3

 

 

14 kommentarer

14 thoughts on “Tueday blues.

  1. Så veldig godt ut det der! god mat trengs når man øver til eksamen, hehe.
    Du kan prøve å bytte design da, og se om det fungerer. Jeg føler ikke bloggen din laster tregt ;o
    Lykke til videre med eksamen (:

  2. Henriette Celin: Absolutt! God mat er utrolig viktig ^_^ Vi er heldigvis snart ferdig, trenger bare litt mer finpussing 😀

    Kan prøve det, men det tar så langt tid 😛 Har ikke tid til det enda. Så bra å høre at det ikke laster tregt, kanskje det var bare min mac som laster sider tregt.

    Håper du ha hatt en fin dag Henriette <33

  3. http://hevhodet.blogg.no/: Skyr er utrolig godt ja! Liker at de kommer med masse ulike smak nå.

    Skal prøve å gjøre det når jeg får tid 🙂 Det kan også hende at det var nettet på skolen som lastet tregt 🙂

    håper du har hatt en fin dag så langt <33

  4. Den lille Pandaen c:: Så godt å høre at det ikke laster treg der. Tipper at problemet ligger hos meg 🙂

    håper du ha hatt en fin dag <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *