Bedriftsbesøk og sol :D

Categories Blogg

Finværet er fortsatt her 😀

I dag dro jeg til Geelmuyden Kiese i forbindelse med en bedriftsbesøk. Vi var ca 13 stykker som kom på fra klassen min. Ganske lite spør du meg, vi er jo tross alt mer enn 30 stykker. De som ikke kom gikk glipp av masse nyttige tips. 

Besøket der var ganske lærerikt. Jeg fikk i hvertfall litt læring om hvordan de tenker når de skal løse en case. Fikk også tips på hvordan man skal søke der evt. Det er veldig fristende å søke internship der, men jeg har ikke en så sterk tro på at jeg kommer til å klare det, så jeg setter det i bakhodet.  Vi som var der fikk også is, noe som er ganske koselig siden det er et must når det er så fint vær ute.

Etter bedriftsbesøket dro jeg og hun i gruppen min til Espresso House for å jobbe med eksamen. Oppgaven våres begynner å ta form nå. Vi pusser på litt og legger til flere setninger. Målet er å bli ferdig med den på onsdag 🙂

Siden det er så fint vær bestillte jeg en mocca frapino. En av de beste spør du meg 😀 Bagelen var litt tørr for meg, og det var litt synd. Jeg skal nå jobbe videre med eksamen før jeg drar for å trene 😀

Ha en fin dag <3

 

7 kommentarer

7 thoughts on “Bedriftsbesøk og sol :D

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *