Let’s talk about burgers. TexBurger

Categories Food

Typen har lenge hatt lyst til å spise TexBurger,  men jeg sier nei hver gang. Tror har ble glad da jeg sa at vi kunne spise der i dag :p
Siden jeg har med bilen i dag,  så bestemme vi for å dra til TexBurger ved E18. Vi pleier å spise på TexBurger ved siden av Universitetet på Nationaltheatre, men vi har hørt så mye bra om TexBurger ved E18.  Det å prøve den ved E18 var jo bare helt perfekt siden begge har aldri vært der.

Da vi ankom TexBurger var det en del folk der allerede. Jeg bestillte en Tex Hawaii burger som har ananasring,  mens typen bestillte Tex Burger meny.

Burgeren min var utrolig god.  For å være helt ærlig så smaker den mye bedre enn det fra sentrum.  Jeg klarer ikke helt å forklare hvilke forskjeller de har,  men smaksmessig er det mye bedre smak på burgeren herifra,  typen mener også det samme.  Det er litt rart siden begge er det samme burgerkjeden som har helt likt ingredienser på sine mat.  Anbefales å spise her 🙂

Nå er vi på vei tilbake til Oslo sentrum.  Bilen er parkert der hvor jeg slutter senere i kveld. Siden det er kjempe fint sommervær nå,  så tenkte vi å kjøpe softis. 

Håper dere fortsatt har en fin helg 💕

11 kommentarer

11 thoughts on “Let’s talk about burgers. TexBurger

  1. Henriette Celin: Ja det er det absolutt! Er så glad i gode burgere <3 Ha en fin fin lørdag 😀 håper dere har også har et veldig fint sommervær der <33

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *