Green Friday?

Categories Blogg

Hva i all verden er Green Friday? Hvorfor akkurat grønn? Er dette noe nytt?

Jeg har aldri hørt om green friday, men det virker som det er en PR stunt for at folk skal kjøpe mye mer. Nå føler jeg faktisk at det er salg hele tiden! Det er supert når det er salg for da får man spart en del, men når det er nesten hver uke eller hver måned så mister den sjarmen sin. I Frankrike så har de salg to ganger i året, utenom det må butikkene søke om tillatelse for å ha salg. Så de siste gangene jeg har vært i Paris var i de ukene de hadde salg.

For å være helt ærlig så ble jeg ganske fristet til å klikke kjøp på noen treningsklær som var på salg i dag, men fornuften tok over og sa nei. Nei, fordi jeg sparer penger og vil unngå å kjøpe unødvendige ting. Treningsklær er unødvendig for meg da jeg har utrolig mange av de nå, men de lager jo bare finere og finere treningsklær at man få lyst til å kjøpe mer. En annen ting som stoppet meg fra å klikke kjøp er at det er salg hele tiden, og de kommer mest sannsynligvis til å ha salg neste måned som har mye større rabatt. Får håpe at de tingene jeg liker er fortsatt der når de skal ha salg neste gang 😛

Kjøpte dere noe  i dag i forbindelse med Green Friday?

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Green Friday?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *