Detox Skinny Herb Tea

Categories Beauty

Siden fredag har jeg drukket denne teen.

Jeg bestillte teen etter å ha lest en artikkel på nettet angående bra detox-te på markedet.  Jeg fant det altså ikke på instagram, for der vet jeg de bruker jenter som ser bra ut fra før av! Artikkelen virket troverdig,  og da bestillte jeg teen.

Det er en te til dagtid og en til kveldstid.  Den til dagtid skal man drikke tre ganger på dagen  med tre timers mellomrom. Man skal også ikke ha teposen liggende i mer enn 10 minutter.  Teen til kveldstid drikker man rett før man skal legge seg og man skal ikke ha teposen i mer enn 2minutter de første 7 dagene. 

Morgen teen består av: Pu-erh tea, hibiscus flower , elderberry fruit, apple peels , rosehip , dry extract of garcinia cambogia.

Kvelds teen består av: black elder fruit, hawthorn fruit, nettle leaves, chicory root, knotweed herb, lovage root, dandelion root, rosehip peel, sweet flag rhizome, flaxseed, peppermint leaf, fennel fruit, orange peel, Garcinia cambogia, chamomile flowers.

Så langt så synes jeg at teen funker greit.  Den smaker bra og den lukter heller ikke som i andre detoxteer.

Jeg tviler på at jeg kommer til å se noen resultater som følge av å drikke denne teen.  Jeg har nemlig begynt å følge en matplan og i tillegg har jeg begynt å trene masse.  Å legge om på kostholdet samtidig som man trener vil jo i seg selv vise en forandring i kroppen. 

4 kommentarer

4 thoughts on “Detox Skinny Herb Tea

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *